Schneider bedrijfsadvies en administratie Burgh-Haamstede
  • Schneider bedrijfsadvies
  • administratie Burgh-Haamstede
  • bedrijfsovernames en advisering
  • fiscale diensten
  • loonadministratie en jaarrekeningen
  • belastingaangiftes

Over ons

Bij Administratie- & Bedrijfsadviesbureau Schneider V.O.F. staat de klant centraal. Professionaliteit en een proactieve houding zijn slechts een paar sterke punten waar ons dynamische kantoor bekend om is.

Laagdrempelig en persoonlijk
Als Administratie- & Bedrijfsadviesbureau zijn wij betrokken met onze klanten. Door onze persoonlijke aanpak is onze organisatie laagdrempelig en zorgen wij ervoor dat u zich direct op uw gemak voelt. Wij doen ons best om persoonlijk contact met onze kennis en kwaliteit te combineren. Ruim 20 jaar continuïteit en ervaring dragen hier aan bij. Korte, directe lijnen en een open communicatie met onze klanten zorgen voor een goed contact en dragen bij aan het efficiënt verwerken van alle opdrachten.

Wij streven naar efficiency en effectiviteit binnen onze organisatie. Door middel van permanente scholing en betrokkenheid met onze klanten zijn wij in staat om voor u een geoptimaliseerde prijs- en kwaliteitsprestatie te garanderen. Daarnaast staat integriteit bij ons hoog in het vaandel.

Werkzaam in meerdere sectoren
Wij vertegenwoordigen cliënten in meerdere sectoren, waaronder:

  • Horeca
  • Toerisme
  • Detailhandel
  • Groothandelaren
  • Transport
  • Agrarische sector

Uiteraard zijn wij actief in nog veel meer sectoren. Wij zijn werkzaam voor de MKB-er, ZZP-er, verenigingen, stichtingen, VVE, Besloten vennootschappen en starters. 

Ook als particulier bent u van harte welkom
Uiteraard bent u bij Administratie- & Bedrijfsadviesbureau Schneider V.O.F. ook als particulier van harte welkom. Als gerenommeerd bedrijf, zijn wij gespecialiseerd in het invullen van de aangifte inkomstenbelasting. Mocht u zelf door de complexiteit of een andere reden hier niet uitkomen, dan nemen wij u dit graag uit handen.

Ook de aanvraag voor zowel de huur-, zorg-, kinderopvangtoeslag en kindgebondenbudget kunnen wij voor u verzorgen.

Daarnaast ondersteunen wij ook bij het aanvragen van subsidies, zoals KIA (kleinschaligheidsinvesteringsaftrek), EIA (energie investeringsaftrek) en de MIA (milieu investeringsaftrek) en treden wij voor u in overleg met gemeenten, sociale instellingen en banken. Dit alles om de belangen van u te behartigen.

Voor meer informatie kunt u altijd bij ons terecht. Ons kantoor heeft een goede bereikbaarheid en beschikt over eigen parkeerplaatsen. Voordat wij voor u aan het werk gaan zullen wij een strategie bepalen die wij uiteraard met u zullen bespreken. Door gebruik van de specialistische kennis van ons kantoor gebruik te maken, kunt u ervan op aan dat alle administratieve werkzaamheden die wij van u over zullen nemen, tot in de details in orde worden gebracht.

Scholing
Naast onze kernwerkzaamheden op administratief gebied, zijn wij ook een erkend leerbedrijf. Op zowel MBO als HBO niveau nemen wij al jarenlang stagiairs aan, die wij met plezier helpen aan een succesvolle afronding van een stageperiode.

Boekhoudpakketten:
Wij werken met alleen gerenommeerde, bekende boekhoudpakketten, zodat wij uw boekhouding op de beste manier kunnen onderhouden en alles overzichtelijk kunnen maken. De pakketten waar wij onze administratieve werkzaamheden mee verrichten zijn onder andere:

  • Unit4
  • Elsevier Nextens
  • Minox
  • Exact-online

Voor eventuele vragen over deze pakketten en welke het beste bij u en uw bedrijf passen, kunt u uiteraard contact met ons opnemen.